Preach
Grundlaget for PREACH er ønsket om at være anderledes.
Da brandet startede var deres kollektion opbygget omkring processen, i at blive ældre og tage ved lære af de ting man oplever på vejen. Den rejse opbygger en personlighed, der gør at man får sine egne holdninger, som man begynder at ”preache”. 2019 startede brandet med den rejse, deres første kollektion dengang hed ”BIRTH”, efterfulgt af ”YOUTH” der senere manifesteret sig i en kollektion der hed ”FEARLESS”
Deres nyeste kollektioner har taget en ny drejning og er opbygget omkring nogle Japanske termer:
”BUREIKOU” Betydningen af ”BUREIKOU” er ”ændring af gamle vaner” eller ”ødelægge ens forudsætninger”
”KAIZEN”. Betydningen af ”KAIZEN” er ”ændring til det bedre” eller ”at være i udvikling”.
”INTOKU” Betydningen af ”INTOKU” er ”at gøre det godt i stilhed”
Disse begreber opridser meget godt brandet og kollektionerne bærer tydeligt præg af dette. Deres nye kollektion er i nedvaskede kvaliteter og i en oversize pasform, med grafiske prints eller broderinger.